Filmer från tävlingen i Jokkmokk

 

Tack till Hanna Lovén som fixade denna film på mig och Amelia. Tyvärr blev det inte så bra placering på PGA-2 ger vägran som 10 fel + tidsfel Eftersom det tar ett tag när man ska försöka locka upp henne på Bommen.



Här är Mimmi & Anna-Marias första felfria lopp. Det blev lite tidsfel så placeringen blev en 6:e plats. Jättebra jobbat!




Här är Linn och Wilma i helgens sista lopp. I detta lopp hade Wilma lite mera fart och det räckte tidsmässigt så de fick sin första placering. Det var jättekul för Linn som kämpar så med Wilma.

Jag hade tänkt Lägga in lite fler filmer från de andra loppen men det tog sådan tid att ladda upp filmerna på Youtube så det får bli en annan gång, med lite kort också från helgen. Nu Måste jag sova så jag orkar med morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du fick upp filmerna. :) Missade ju Linns sista lopp. Vad roligt att de fick en placering!

2009-11-25 @ 10:47:44
URL: http://www.buspudel.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0