Snart tävling

Tiden rusar iväg. I söndags hade jag lilla Alice här på trimning. Hon har så otroligt mycket päls! Synd bara att jag inte kom ihåg att ta kort på henne innan jag började trimma. Ska lägga in bild på henne men har inte fixat överföring från kameran ännu. Hon var i alla fall otroligt snäll på trimbordet så det märks att matte Carola borstar och klipper en hel del själv.

Idag bär det av till Jokkmokk vid 17-tiden i kväll. Vi ska försöka hinna fram och installera oss innan Idol börjar. Vi var på sista träning i går kväll och då var Linn med. Jag hade nygräddad blodpudding som lockbete och ni skulle se Wilma. Aldrig har det gått så bra för Linn med henne. Hon var så glad när Wilma äntligen hade lite fart på banan. Nu blir det ingen blodpudding förens det är dags för tävling på lördag. Håller verkligen tummarna för Linn att hon ska få ett hyfsat lopp med henne.

Vi hörs igen....med rapport från tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0