Umeå 2010-06



Vi har varit i Umeå och tävlat i helgen. Det blev en riktigt lyckad helg. 4 starter resulterade i 1 pinne i Agility och en 3:e plats i Hopp. Det grämer mig att vi hade 1,93 i tidsfel i hoppklassen annars hade vi ju fått en andra pinne i hoppet. Men jag är jättenöjd ändå. Agilityklassen har vi ju haft svårt med pga gungan och bommen men det gick vägen denna gång. Söndag blev inga felfria lopp men det blev en 10:e och 11:e placering. Hon jobbade på bra men tyvärr räckte det inte. Nu är i alla fall säsongen igång och jag är heltaggad.

I Umeå bodde jag, Anna-Maria och Yvonne i en stuga på Nydala camping. Det funkade jätte bra. Tävlingen började kl 7 på morgon så i helgen har det inte blivit en enda sovmorgon. Lördagkväll grillade vi och senare kom Chealse förbi med matte Åsa och lillmatte Kajsa. Det var så himla roligt att träffa de igen och Chelsea såg verkligen välmående ut.



Mimmi kämpade också på i helgen men tyvärr ingen placering men ett jätte bra sista lopp så nu blir det att kämpa på med träningen så sitter placeringen nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0