Vintern verkar stanna

Snö igen....jag tror jag blir galen. Det är så mycket snö att jag undrar om det någonsin kommer bli grön gräsmatta. Idag skulle vi träna med den andra gruppen på agilityn men jag tror jag hoppar över detta. Jag orkar helt enkelt inte ut och köra i detta snöoväder. De flesta i min grupp är och tävlar i Nordmaling så vi tar nog en slappar kväll....fast det gillar nog inte Amelia & Wilma.

Förra helgen var det tävling hemma. Vi var funktionärer och tävlade. Det gick hyfsat bra. Jag och Amelia fick till ett felfritt lopp men tyvärr tidsfel. Det andra loppet gick vi också runt i men med 2 hinderfel. Jag måste få till starterna annars känns det som att det snart kunde bli en pinne till. Linn & Wilma gjorde bra ifrån sig men tyvärr diskning. 

Amelia i snöhögen

Amelia älskar papper!!! Hon fick med sig en tom pappersrulle på prommenaden. Hela vägen bar hon stolt denna. Det bästa var att med denna i munnen kunde hon inte skälla, jag blir så less på henne och Wilma när de skäller på varandra. När vi sedan kom hem så sprang hon högt upp på denna snöhög och flisade sönder rullen i tusen delar. 

Här kommer lite bilder från Nallo.


Inga problem att springa runt på snön på fjället.


Amelia solar sig sittande på skaren.


Wilma & Amelia busar lite


Linn, Elin & Sanna Wallon lekte på fjället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0